Karta Seniora Województwa Łódzkiego

Jak i gdzie złożyć wniosek?

Wypełniony wniosek o wydanie Karty Seniora Województwa Łódzkiego należy złożyć w Regionalnym Centrum Polityki Społecznej (ul. Snycerska 8, 91 – 302 Łódź). Można to zrobić osobiście lub za pośrednictwem poczty.

Karta wydawana jest w terminie do 15 dni roboczych. Senior może ją odebrać osobiście lub poprzez inną osobę mającą upoważnienie, a także otrzymać za pośrednictwem poczty.

Wniosek, aktualny wykaz ulg i zniżek można znaleźć na stronie łódzkiego RCPS www.rcpslodz.pl w zakładce Seniorzy/Karta Seniora Województwa Łódzkiego (https://www.rcpslodz.pl/index.php/seniorzy/karta-seniora-wojewodztwa-lodzkiego-wydawanie-kart-od-2-stycznia-2018-r/informacja-o-programie). Szczegółowe informacje na temat programu można uzyskać także dzwoniąc bezpośrednio do centrum pod numer 42 203 48 78. Telefon jest czynny w godzinach pracy urzędu, czyli od poniedziałku do piątku między 8:00 a 16:00.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *